Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

...από την Ελλάδα και την Κύπρο με αγάπη


 Γύρισα και πάλι στη βάση μου φορτωμένη με τις καλύτερες αναμνήσεις από τη σύντομη αλλά τόσο όμορφη παραμονή μου -εκτός πολιτικής κατάστασης!- στην Ελλάδα και την Κύπρο


Με όλη μου την καρδιά σας ευχαριστώ φίλοι μου που κάνατε τόσο πολύτιμη σε εμπειρίες και συγκινήσεις την παραμονή μου στη χώρα που λατρεύω!


  Από την επίσκεψή μου στο πανέμορφο Ηράκλειο.


 Έφυγα με την καρδιά γεμάτη από την αγάπη των φίλων και τη συμπαράστασή τους. Τους ευχαριστώ όλους για τη ζεστή υποδοχή.

Κρήτη

Ημερομηνία: Τετάρτη 30/05/2012 20:00 μμ
Τίτλος: Η Νικόλ-Άννα Μανιάτη στο Ηράκλειο
Αφορά τα Βιβλία: ΑΟΡΑΤΟΣ ΔΕΣΜΟΣ
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛ-ΑΝΝΑ ΜΑΝΙΑΤΗ
Τόπος: Βιβλιοπωλείο Ελευθερουδάκης 

 Κύπρος
ΝΙΚΟΛ-ΑΝΝΑ ΜΑΝΙΑΤΗ - ΡΕΝΑ ΡΩΣΣΗ-ΖΑΙΡΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου